- Hem
- Lösningar
- Nyheter och evenemang
- Företagsnyheter
- Reparationsservice online
5 min. read
Förbättrad online-tjänst för verktygsreparationer
Av Amin från Hilti Digital Team
Nu introducerar vi vår nya och förbättrade spårningstjänst online där du enkelt kan följa hela reparationsprocessen för dina verktyg. Så fort du bokar service på dina verktyg får du direkt en uppskattning på datum för både hämtning och återlämning, vilket gör att du kan planera ditt arbete effektivare. Du kan vara säker på att dina elverktyg är i säkra händer och att du har full transparens i varje steg av din verktygsservice.
Detta ingår i vår service
Bekräftelsemail med spårningslänk
När du har skickat in en reparationsorder får du ett bekräftelsemail på din beställning med en länk som visar frakt och status på ditt verktyg i vårt servicecenter. Detta håller dig informerad om varje steg på vägen och ger dig sinnesfrid.
Transparens i hur lång tid det tar
När du bokar en reparation får du beräknade datum för hämtning och avlämning. Det hjälper dig att planera därefter och se till att någon finns tillgänglig för att lämna över och ta emot ditt reparerade verktyg.
Jag är säker på att vår nya reparationsspårning online kommer att förenkla din hantering och kontroll över dina elverktyg. Reparationsformuläret online är enkelt att fylla i och vår spårningslänk håller dig informerad från det att vi hämtar upp tills du fått verktyget reparerat och tillbakaskickat. Du kan känna dig trygg med oss på Hilti när du bokar via hemsidan.